ilham Ma'mum

Khamis, 14 Jun 2012

Berilah aku kekuatan

By : Selimutsura

Aku menangis dan terus menangis


Kau anugerahkan aku keluasan kemurahanMu


Memang selalunya


Aku sukar dan susah






Mana bisa mampu


Hamba membicarakan akan kehebatanMu


Mengungguli setiap segala


Kadang ajaib sungguh


BalasMu




Saat aku ditekan


Beban yang ku tanggungi


Aku serah dan hadap padaMu


Hingga esak-esakku


makin rapuh




Ya Allah, jika inilah jalannya


Kau berikan ku ujian yang hebat-hebat


Aku tahu Kau mahu aku menjadi Mukmin yang hebat


Berikan aku kuat dan sabar


Genggamku hanyalah mencintaiMu..


huhu Maafkan aku Ya Allah..maafkan aku..berilah aku kuat..



2 ulasan:

  1. Allah sentiasa bersama anda.
    insya-Allah kekuatan bersama mu. :)

    BalasPadam
  2. استعن بالله ولا تعجز, احفط الله تجده أمامك..ان شاء الله كله خير

    BalasPadam

Kongsikan Bersama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...