ilham Ma'mum

Khamis, 6 Jun 2013

Aku Mencintaimu

By : Selimutsura



Aku mencintaimu
karna kau seumpama bintang
meski jauh kau tetap dekat

meski terkadang diam kau tetap bercahaya
jauh di relung jiwa

Aku mencintaimu, karna kau seperti Dian
yang menyala-nyala di dalam dada
menghangatkan jiwa
terus hidup dalam segala cuaca

Aku mencintaimu, karna aku harus mencintaimu
rukuk dan sujudku membuatku rindu

kukatakan padamu
Aku mencintaimu

yah…
Aku mencintaimu..
kau dengar itu..
Aku mencintaimu karna rukuk dan sujudmu pada Tuhanmu
Aku mencintaimu
karna kita… satu jiwa …yang padu

(Relung jiwa Ustaz Ilyaz membaca syair oleh Ayatul Husna KCB)

Jalan Ipoh. 07062013. 11.49 Pagi
Selimutsura
Menjadi hamba yg tinggi disisi DIA, menjadi rendah dibumi DIA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kongsikan Bersama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...