ilham Ma'mum

Ahad, 1 November 2009

Alfun Mabruk INTEAM =)


NajmeeQamar

Salam shbt2...pada hari Jumaat yg lepas telah diadakan Festival Nasyid Kebangsaan dan Anugerah Nasyid Minggu ini (NMI 09) yg dianjurkan oleh JAKIM di PICC. ana pegi bersama2 rakan nasyid. Memang sesat jugak la nak gi sana tapi alhamdulillah dengan semangat sukakan hiburan islam akhirnya kami sampai di PICC dalam pukul 9 mlm. Acara telah pun bermula. Ana menunggu2 Kumpulan inteam perform sebenarnya...lagu Allahurabbi. alhamdulillah setibanya kami di sana...kami pergi solat isyak dahulu mmg rezeki kami dpt bertemu dengan akhi Amin, Akhi Shah, Akhi Rahim, Akhi Frizdan, Akhi Hisyam...selesai menunaikan solat isyak. Berbaju ala2 hindustan heeee..=)

Tq akhi Shah bagi sandwich hehe =)

Dlm dewan PICC yg gah tu, tak sangka...terkejut...mmg mic sgt bes...tapiiiiiiiiii masa time INTEAM perform seolah2 mrk di sabotaj. ana sedih coz mule2 mic Akhi amin tak dengar...n mic akhi2 lain pun cam blur2 je bunyinya huhu ana tgk kat blakang tu soundman yg jaga...sedihnya yg jaga non muslim terhangguk2 tak fokus menjaga PA system...org Jakim pun ada. Setiap kump nasyid ingin mempersembahkan dengan baik agar mesej dapat disampaikan dgn lbh baik...tapi..tak tau nak ckp la huhu sedih2...

Ana rasa lagu INTEAM la je yg ada sebut nama Allah byk2...dpt pahala berganda...mg akhi2 sume byk bersabar huhu ujian Allah yg dapat ada hikmahnya..ana ahli KTI sentiasa menyokong perjuangan kalian. Buat ahli2 KTI yg hadir Hafizi, Silantra, Mazri ,Shrxm dll selamat berkenalan n terus menyokong inteam. *Tema baju ijau tapi ana baju merah pula haha*. Allahurabbbi =)

walaubagaimanapun, sedih di hati terubat krn INTEAM menggondol 3 + 1 anugerah bak kata Akhi Husaini. Ana ucapkan alfun mabruk kpd INTEAM. mg2 kalian sentiasa sukses dalam apa jua bidang yang diceburi.

Tahniaaaaaaaaaaaaaaaaaah! buat kumpulan nasyid INTEAM =)

1. Juara Anugerah NMI - Allahurabbi
2. Lagu Nasyid Paling Popular - Allahurabbi
3. Kumpulan nasyid paling popular


Sekali Inteam : Terus intim =)


Menjadi tinggi disisi Dia, menjadi hamba serendah dibumi.
Selimutsura@www.najmeeqamar.blogspot.com
KDK, 45000 Kuala Lumpur.

Kongsikan Bersama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...