ilham Ma'mum

Isnin, 1 Februari 2010

Gudluck Inteam!!!Mabruk2!!! =)

Salam shbt2 alhamdulillah..pada hari sabtu yang lepas telah diadakan Majlis Doa Selamat "Tour Inteam de London", lebih kurang 30 orang ahli Komuniti Teman Inteam (KTI) bertungkus-lumus menjayakan program yang simple tapi penuh makna. Majlis bermula pada pukul 12p.m dan tamat lebih kurang pukul 3p.m. Macam2 aktiviti telah dijalankan, banyak mutiara ilmu yang kami dapat, dan mekarnya ukhwah kami jalinkan =)

apepun ana doakan all the best buat Inteam, dan ahli2 Kti semua ye..Barakallahufik!!! ni antara pic yang ana copy n paste dari inteam.com.my..he2 camera belum ada lagi insyaAllah ada rejeki ana beli la ye..he2



Tuan Tanah Kti@ Akhi Husaini@ Abuafham yang sentiasa ceria dgn baju merahnya..huargh!!!he2 dan Timb. Tuan Tanah Akhi Yeopmi.


Muslimin Kti yang gagah2 dan perkasa..Ukhwahfillah =)


Muslimat Kti yang sentiasa menbantu gerak kerja cewah!!! anak akhi Rahim comel la! =)

Alfun Mabruk!!!! Sekali inteam terus intim..he2

firman Allah Taala maksudnya :
“Sesungguhnya orang Mukmin itu bersaudara” (Surah Al-Hujurat : Ayat 10)

firman Allah dalam hadis qudsi yang bermaksud :

“Kecintaanku hanya untuk orang-orang yang saling menyintai, saling menghubungkan silaturrahim dan saling berkorban kerana Ku. Orang-orang yang menyintai keranaKu berada di atas mimbar-mimbar cahaya. Para nabi, sahabat dan syuhada merasa cemburu terhadap mereka”.(HR Ibnu Hibban dan lain-lain).


wallahua'lam =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kongsikan Bersama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...