ilham Ma'mum

Khamis, 14 Januari 2010

Ana bersalah Ya Allah......


NajmeeQamar

hari ini aku akui
disebalik sinaran cahayaMU
disebalik mekarnya pelukanMU
disebalik kencangnya CintaMU
aku telah mengkhianatiMU
aku malu..berteman pilu
aku sayu Ya ALLAH...............
aku tutup wajahku ini
kerana kehinaan yg terasa
pedih nya ingin ku lalui..



aku sendiri yang bersalah Ya Allah...
aku lah aku yang bersalah
biarkan aku menerima balasanMU
ampuni Ya Allah dosa2 ku..huhu
yang menggunung tinggi melangit Ya ALLAH......
mana kah tempat ku utk berpaut...
sedangkan aku malu utk bertaut
adakah KAU terima Ya Allah...
walaupun selautan airmata kasih...



yang hiba dan dina
aku ingin bersihkan segalanya
kekusutan yang aku terima
tanpa sokongan dan kekuatan...
kecuali mengharapkan MU Ya Allah...
aku menangis....Ya Allah
Ya Allah........


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kongsikan Bersama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...