ilham Ma'mum

Isnin, 25 Oktober 2010

Ya Allah aku tidak layak =(

NajmeeQamar


Ya Allah...
Ya Allah....
Ya Allah....
Yang Maha Penyantun jua Maha Lemah Lembut
Aku menangis Ya Allah
seharian ku
Esakan airmata jua hati
hina nya aku Ya Allah
aku tidak layak langsung Ya Allah

Ya Allah..
Yang Maha Pengampun jua Penyayang
Aku kelu, aku bisu
adakah esakan ku doa ku
diterima..
Aku hanyalah insan biasa
Berusaha terbaik untuk berubah
tetapi..
Betapa rendah nya kedudukan ku
aku tidak layak langsung Ya Allah

Ya Allah..
Yang Maha Pendamai dan Penenang
Aku pasrah aku redha
apa jua balasan dariMU
Tersimpuh ku pada sejadah
Tertunduk malu ku menadah tangan
hingga ku tersungkur terbaring
kerana aku tidak layak Ya Allah...



Rindu demi rindu yang terluka
pada pengharapan dan doa
bilakan ia hadir menegur
semua kian terbang
bersama pahit yang tercatit
Entah berapa lama
waktunya kan kembali
Memeluk dan membawa janji
Namun telah menjauh rasa
Aku bertaubat...(~~.)
aku khilaf Ya Allah...huhu


"Suburkanlah iman dihati
Selalu menginsafi diri sendiri
Tiap ujian membuka jalan
Untuk kembali kepada tuhan"

1 ulasan:

Kongsikan Bersama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...